Acasa -zona mea de confort suprem

Home is where your heart love and dog are 🙂 Nu știu cum este „acasă” pentru voi, dar eu mă simt foaarte bine în garsoniera minusculă și simpatică pe care o închiriem. Sunt ca și un motan grăsun în cutia lui, din care nu vrea să iasă decât dacă este urgență de grad I. Visul meu, mai nou, este să mă fac freelancer, să pot lucra de acasă, dar risc să devin cea mai antisocială persoană de pe planetă.

Sunt unele ocupații/hobby-uri care fac timpul petrecut acasă să zboareee:

dsc_0264Cititul: am câteva cărți atât de tentante pe raft + recomandări de-ale vostre  dintr-un articol trecut, că abia aștept 1 oră liberă pentru a mai citi și astfel de literatură.
dsc_0273Îmi place să gătesc, mai ales când se răcește afară și începe sezonul condimentelor aromate, a merelor coapte, dovleacului, tartelor calde sau supelor 🙂 Yumm. Carnetul este de la Moleskine, o altă mare dragoste de-a mea. Interesează pe cineva un review despre plannere? Mă bate un gând să fac un video scurt pe tema asta 🙂

dsc_0266Știți deja că îmi place să desenez. Am și făcut în luna septembrie un challenge pe instagram în care preluam pozele voastre cu #coffentropyme și le adăugam texte sau ilustrații. Mie mi-a plăcut enorm acel mini proiect și vreau să vă mulțumesc încă o dată tuturor celor care ați participat. You are awesome people!  Pozele le găsiți for ever în acest album pe facebook.

dsc_0268DIY-urile sunt încă o chestie care mă pasionează 🙂 Am o mulțime de idei năstrușnice pentru chestii de decor (pentru nuntă inclusiv), obiecte utile sau accesorii, etc. care abia așteaptă să fie puse în practică.

Am primit provocarea de a scrie despre lucrurile care mă fac să mă simt mai happy acasă, de la stona.ro (au lansat recent website-ul) care vă invită la Zilele Porților Deschise, iar invitatul lor special este Lorand Soares Szasz.

Voi cu ce vă ocupați când aveți timp de stat acasă? 🙂

 

 

11 răspunsuri la „Acasa -zona mea de confort suprem”

  1. De cand cu apartamentul in care stau acum, ador sa stau acasa. Partial, datorita lui am ajuns sa ma bucur ca ma intorc dintr-o calatorie. Mi se pare super distractiva postarea ta, mai ales dupa ce am avut o conversatie cu cineva care m-a intrebat ca ce fac eu acasa toata seara, daca nu ma uit deloc la televizor (ton socat si revoltat). O multime de lucruri, mai ales ca majoritatea timpului activ il petrec la munca. Mai de curand am invatat sa stau degeaba. Altii ii spun meditatie, dar eu ii spun stat degeaba 😀 In rest: blogging, gatesc, proiecte diy, citesc, stau pe Pinterest, reorganizez so on so forth. Am prea putin timp la dispozitie pentru cat mi-as dori sa stau acasa 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Haha, nici eu nu am televizor 🙂 Și da, timp nu este niciodată suficient, ai dreptate

      Apreciat de 1 persoană

  2. Faina postarea 😀
    Ce fac eu cand stau acasa? Well, de obicei asta e seara cand vin de la lucru, deci gatesc (fie cina, fie pranzul de a doua zi), citesc, blogging, Youtube, ma pregatesc pentru a doua zi, rutina de seara (ai vazut ca e lunga… haha), temele ca m-am apucat de germana… Oricum simt ca imi trebuie mai mult timp de stat acasa 😀

    PS: Din cand in cand si lucrez de acasa, pentru ca la noi la firma e chiar incurajat sa lucrezi oricand de acasa. Asta am facut azi, de exemplu. Brrr… Prea frig ca sa ies din casa 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. 🙂 aww! Am avut și eu marele noroc să lucrez de acasă azi, mai ales după primele zile ale săptămânii, care au fost crazy 🙂 E bine acasă 🙂 I like

      Apreciat de 1 persoană

  3. Câtă dreptate ai cu cititul. Atât de repede zboară timpul.. Mai ales dacă îmi bag nasul într-o carte care-mi place, nu mai ies de acolo până când îmi dă Al Meu un ghiont și-mi arată ceasul! :)))

    Cam asta fac și eu: blog, citit, scris, Youtube și gata, a zburat timpul.

    Uf! De când m-am mutat și îmi super iubesc apartamentul, stau mult mai mult în casă. :)) suntem weird? Nope! 👽💜

    Apreciat de 1 persoană

    1. :))) aș spune că îmbătrânim, dar ești prunc :)))

      Apreciază

      1. Commooon!!:))) Bunicuțo vorbești de parcă mâine aniversezi 80 de ani!:)) We’re young, wild and freeeeee

        Apreciat de 1 persoană

  4. Ce fain ca ai rabdare sa faci lucruri cu manuta ta! Mie imi place sa admir, insa nu am rabdarea necesara. Desi vreau sa imi realizez invitatiile, place cardurile si meniurile de nunta singura! :)))

    Apreciat de 1 persoană

    1. Exaaact asta vreau să fac eu 🙂 Tot tot tot: de la papetărie și decorații până la rochia de mireasă (!!!) – toate singurică :)) Voi scrie neapărat despre toți pașii pe blog 🙂 Va fi un an tare interesant 😉

      Apreciat de 1 persoană

  5. Ma bucur nespus ca mi-ai lasat comentarii, pentru ca in felul asta am putut sa-ti descopar sie u blogul. In primul rand vreau sa te laud pentru imaginile minunate pe care le postezi, nu vreau sa ma gandesc cat timp iti ia pentru a arata asa frumos. 😀 Imi place mult blogul tau, o sa revin cu drag sa-ti citesc postarile! ❤
    Cat despre "acasa", pot spune ca pentru mine nu conteaza unde sunt, atat timp cat este si EL cu mine. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. aww, ce dulce 🙂 Iar referitor la durata pregătirilor, da.. într-adevăr durează destul de mult :)))

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează un site web sau un blog la WordPress.com